FAQ
Pasirinkite temą: Prekės ir užsakymai
Ar mano pasirinktas produktas yra prieinamas?
- Produktų prieinamumą galite patikrinti tiesiogiai mūsų svetainėje. Detali informacija matoma pasirinktos prekės kortelėje.
- Gaminiai pagal užsakymą neturi informacijos apie turimą kiekį.
Kaip galiu pataisyti savo užsakymą?
- Jei suklydote pateikdami užsakymą, nedelsdami parašykite mums adresu store@knall.co.uk , jei jūsų užsakymas dar neatvyko į produkciją, nebus problemų pritaikyti ‡ ant jo pataisoma
Ar galiu nusipirkti prekių, kurių nėra parduotuvės pasiūloje?
- Taip, mūsų pasiūla labai plati ir ne visas mūsų prekes galite rasti internetinėje parduotuvėje, jei neradote to, ko ieškote, naudokite kontaktinę formą
Užsakiau netinkamą dydį, ką turėčiau daryti?
- Prekes galite grąžinti iki 14 darbo dienų nuo kurjerio pristatymo dienos.
- Tačiau jei jūsų prekė buvo pagaminta pagal užsakymą ir jos grąžinti negalima, tokiu atveju nedelsdami kreipkitės į mūsų skundų skyrių rašydami el. pašto adresu store@knall.co.uk (dažniausiai prekė gali būti konvertuojama arba kitu atveju pritaikyti pagal paskirtį)